You're Beautiful ;)

Assalamualikum .
Dear , Kauthar Sabaruddin , Johor

 

Hey Kauthar , Whats up beauty xD Geli ( Put your hands up . put your hands up .put,put, put , put, ) Maaf kepada yang bukan kauthar kalau tak paham . kami je paham . Kan kauthar ?
So , what I'm going to say to you . Thank you very much , a lot ,  a bundle , sedozen , selori sampah ,semillion for your guidance , Kauthar kauthar . Terima kasih bnyk sudah manyak bimbing aku, jadi peneman di deskmate bersama aini da n lain2 . And yang paling best , pendengar setia di deskmate . Kauthar , dulu aku tak kenal kau , tak pernah rapat dengan kau . Tpi once dah gila-gila dengan kau . Its awesome you know . I'm serious right now ! (  kau / Maria Elina's loghat ) Kuikui , Satu benda kau perlu tau tentang diri kau . Actually , you're very special and different ! Haha . Entah sebab apa , mybe kau punya sikap. And kau sendiri tahu. Okkaaai xD

And one more thing , thank you for this , pretty <3 Tharuu seterharunyaa ;)
                                                                                                        


 (Apahal aku cenggitu ?) -.-
Niway , thanks

 Buat yang terbaik , serah pada Allah . Itu sebenarnya yang terbaik dan yang mampu kita lakukan. Walau hebat mana kita . Walau bijak mana kita . Kita lupa Allah, Dok jalan xD Tawakkal. Allah yang beri segalanya.Kehebatan kita datang dari Allah. Bukan dari diri sendiri.
--
--
All the best semuanya , doakan saya dan rakan-rakan yang lain . Kau , Korang , dan Semua awesome. Hebat-hebat belaka xD Lebih hebat dari yang terhebat .

2 comments:

kausa said...
This comment has been removed by the author.
kausa said...

err. terharu dah ni.