Water

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh sekalian. Walaupun yg tengah baca tu sorg je -.-

Jadi , setelah awak semua dah tgok blog saya . Semuanya telah hilang. And surely tak dapat dibaca semula.Kenapa saya delete semua? Adakah syasya hilang akal ? Atau dia buat-buat lupa? Atau dia sengaja nak timbulkan kontrovesi ? Atau dia sengal ?  Hebat dan sebagainya ?  Tiada sebab munasabah . Dan tiada sebab yang perlu dipertikaikan . Tak penting dan tak perlu ambil serious. Dan yang paling penting , jgn buat andaian sendiri mahupun conclusion sendiri ! Garangkan saya xD

Well , actually tiada ape sebenarnya . ( Dah actually , sebenarnya lagi -.-) Cuti buat ape ? hmm ,Goyang kaki , tolong abah sikit-sikit , tolong mama sikit-sikit , Online , Online, onlineeee and online ;D Hah . kenapa sikit-sikit? Sebab apabila disuruh, baru dibuat , Pahat dengan Penukul sungguh kan? Saya pahat , mak ayah saya penukul . Ape nak jadi dengan saya . Itulah remaja.Tak pernah kenal erti penat lelah ibu ayah-mama abah- ummi abah-mummy daddy or wht so ever lah . Mereka dalam diam pusing kepala otak nk pikir guane pasal kita. Pasal duit nak belanja sekolahlah , yuran lah , nak gadjet mcm2 lah . Remaja kan =.= ( Org beli tab , nak jugak . Beli I-pad nak jugak . Beli buku ? Tak nk pulak ! Sepak kang !) Syasya emo . Haha. Terus , kita nak ape lagi selain nyusahkan mak ayah . Hey Kawan . Lapangkanlah minda mereka . Tenangkanlah hati mereka . Bukan susah . Jgn mintak mcm2 sudah . Walaupun saya sendiri kdg2 terbuat .Accccce kita pikir balik . Perbaiki segalanya . Haha . Sejukkn hati ibu ayah kita dan yang pasti doakan mereka ye abg kakak ?

So, hari tu saya and gang berfunction di Semenyih.2 hari satu malam . Ceh , mcm hebat sgt pulak . Tolong wedding abg epul supaya berjalan dengan lancar . Tak salah tolong org , mana tau abg dia tolong wedding saya one day . Korg tak tau xD Ape nak di highlight kan . Ukhwah sahabat lama sangat manis . Baik lama atau baru , selagi kita kenal org itu dengan mata hati jiwa kita . Selagi kita sayang dia . Selagi tu lah ukhwah takkan terputus .Eventhough we knew them for only 2 weeks , 2 years or even 2 min . Ohh , rasailah sendiri how's your feeling bila awak semua jumpa mereka setelah beberapa abad tak jumpa. Macam jumpa artis ! 

Eeeeeeee ! Lama kot tak jumpaaa ! 
Dah gemok !
Makin chubby !
Makin bulat muka kau !
Tinggi tak pun !

Itu beberapa shouted yang saya terima masa pergi wedding abg epul. Hampeh betul korang -.- Takpe . Saya mengakuuu . Hokkay -.-

So , the end of that . Just ini hanya mampu ukirkan senyuman di bibir saya . Thank you sahabat sejati ;D Ketahuilah , aku sangat rindu kau , kau termasuk kau <3








Tabahkan hati, kita boleh buat, Jauhkan perasaan daripada kembali . Kalau ia tetap kembali . Ia adalah anugerah Allah . Terima dan doa . Tawakkal tu penting >_<


Tak perlu tanya kenapa title post Water.Kuikui

No comments: